نوشته شده توسط : newequipmetreasons

این اتفاق را می‌توان قبل از راه اندازی کافی شاپ  از میز و صندلی‌های بزرگ که بیشتر حالت سوشیال یا اجتماعی دارند، از چند میز تحریر یک نفره و موسیقی لایت و آرامش بخش کافه و حتی از چراغ‌های مطالعه آن متوجه شد. کارفه بستری است برای ایونت‌ها و اتفاقات فرهنگی روز.

 

در همین مدت کم تاسیس کارفه چندین اتفاق فرهنگی هنری در این کافه رخ داده است بعنوان مثال جشن رونمایی و امضای کتاب «چای نعنا» که سفرنامه آقای منصور ضابطیان، مجری تلویزیون، به کشور مراکش بوده و با حضور اهالی هنر و علاقمندان به کتاب ایشان در این کافه برگذار شده است.

این اتفاق را می‌توان از میز و صندلی‌های بزرگ که بیشتر حالت سوشیال یا اجتماعی دارند، از چند میز تحریر یک نفره و موسیقی لایت و آرامش بخش کافه و حتی از چراغ‌های مطالعه آن متوجه شد. کارفه بستری است برای ایونت‌ها و اتفاقات فرهنگی روز.

 

در همین مدت کم تاسیس کارفه چندین اتفاق فرهنگی هنری با راه اندازی کافی شاپ در این کافه رخ داده است بعنوان مثال جشن رونمایی و امضای کتاب «چای نعنا» که سفرنامه آقای منصور ضابطیان، مجری تلویزیون، به کشور مراکش بوده و با حضور اهالی هنر و علاقمندان به کتاب ایشان در این کافه برگذار شده است.

کافه از پاتوق‌های اصلی هنرمندان است و گاها بحث‌های کاری و هنری که پایانی برای شان نیست به درازا می‌انجامد و شاید این اتفاق مورد نظر بسیاری از کافه داران نباشد. چرا که در ورودیه برخی از کافه‌ها می‌توان این تابلو را مشاهده کرد که حداکثر مدت استفاده از میزها برای مثال یک ساعت و حتی در برخی اماکن شلوغ به ۲۰ دقیقه هم کاهش یافته است.

 

کافه کارفه با موقعیت مکانی بسیار دنج و آرامی دارد و با فضای بزرگ خود و حس و انرژی مثبتی که در آن جاری است برای شما محدودیتی ندارد و قطعا به زودی به پاتوقی برای اهالی این عرصه و البته کافه گردها و گافه بازها تبدیل خواهد شد. البته فراموش نکنید که قبل از رفتن به این کافه با آن‌ها تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : newequipmetreasons

متاسفانه هدف اکثر افرادی که ایده یا سرمایه تاسیس یک کافه یا رستوران را دارند تنها کسب سود و منفعت مالی است و به این حرفه فقط به چشم یک بنگاه تجاری نگاه می‌کنند. این دیدگاه باعث شده که در سطح شهر کافه‌هایی ببینیم که بسیار شبیه به هم و تکراری هستند. آن‌هایی که با کپی برداری، آن هم به شدت ضعیف، از نمونه‌های موفق این عرصه بازگشایی شده‌اند

 

قطعا اگر آدرس دقیق کافه کارفه ندانید و از قبل برای رفتن به آن برنامه نچیده باشید، گذرتان به اینجا نخواهد افتاد. کافه کارفه در انتهای یک کوچه بن بست و در حوالی خیابان ایرانشهر و پارک هنرمندان قراردارد.

 

 

راه اندازی کافی شاپ و کافه نسبتا بزرگی است چرا که در یک خانه بزرگ حیاط دار نسبتا قدیمی تاسیس شده است. شاید دانستن این نکته بد نباشد که مالکین و مدیران کافه کارفه مالک کافه معروف و موفق مسعودیه در عمارت مسعودیه بودند که که متاسفانه با مدیریت غلط مجموعه عمارت مسعودیه کافه به یک تعطیلی ناخواسته کشیده شد و انتظارها برای بازگشایی آن به نتیجه نرسید. تا این که تیم مسعودیه عزم خود را جزم کردند و این بار در محلی کافه خود را راه اندازی کردند که دیگر بخشی زیادی از انرژی و توان خود را صرف سرو کله زدن با مدیریت کارنابلد نکنند.

 

سبک و کلاس کاری کافه کارفه و مسعودیه کاملا با هم متفاوت است. یکی سنتی و اصیل و دیگری جدید و مدرن. از درب آبی رنگ کافه کارفه که وارد حیاط با صفای آن می‌شوید در گوشه گوشه محیط المان‌های زیبایی را می توانید بینید که بخشی از دکور کافه هستند. از میز و صندلی‌هایی که در حیاط و ایوان هستند تا آینه، تاقچه و موارد دیگر همگی با طرحی زیبا و رنگی زنده و شاد.

 

قبل از راه اندازی کافی شاپ وارد ساختمان کارفه که شوید آرامش اولین حسی است که از آن دریافت می‌کنید و این اتفاق به دلیل استفاده بجا از رنگ‌های ملایم و آرامش بخش در کنار نورپردازی دلپذیر و درکل هارمونی اجزای کافه است. میز و صندلی‌های چوبی با رنگ‌هایی شاد، کمدها و بوفه‌ها و ظروف جدیدی که روی بعضی‌هایشان طرح گلسرخی را می‌توان مشاهده کرد

 

 

کارفه ترکیبی است از اسم کار و کافه و هدف از تاسیس این کافه برپایی پاتوقی برای اهالی هنر بوده تا بحث‌ها، جلسات و دورهمی‌های کاری و حتی کارهای روزمره هنری خود را هم به کارفه بیاورند و کار خود را انجام دهند و هم از بودن در کارفه و نوشدین قهوه و خوردن صبحانه و امثال این ها لذت ببرند



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : newequipmetreasons

از فضای دیوارهای کافی‌شاپ برای میزبانی کارهای هنری استفاده کنید. کافی‌شاپ شما می‌تواند یک گالری هنری باشد. این یک فرصت عالی برای هنرمندان محلی است که آثار خود را به نمایش بگذارند. از هنرمندان برجسته اطراف خود حمایت کنید. تابلوهای نقاشی، مجسمه‌های سفالی و … می‌توانند فضای کافی‌شاپ را زیباتر و مشتریان علاقه مند به هنر را به سوی کافه سوق دهند.

 

راه اندازی کافی‌شاپ را به عنوان نمایشگاه محلی و رسانه‌ای برای انتقال رویدادهای فرهنگی- هنری تبدیل کنید. قسمتی از یک دیوار را به تابلو اعلانات اختصاص دهید. همچنین می‌توانید از فروش آثار هنری که در کافی‌شاپ عرضه می‌شوند حق کمسیون بردارید.

 

نام تجاری و بازاریابی

برای کافی‌شاپ خود لوگو طراحی کنید و آن را بر روی لیوان‌های قهوه سرامیکی و لیوان‌های فلزی ضد زنگ چاپ کنید و به عنوان هدیه به مشتریان خود عرضه کنید. به علاوه می‌توانید تی شرت‌ها و کیف‌هایی با لوگوی کافی‌شاپ طراحی کرده و یک خورده فروشی کوچک راه بیندازید. این فعالیت‌ها سبب تبلیغ رایگان کافی‌شاپ می‌شوند.

علاوه بر این، کارت‌های تخفیف فروشگاه ابزار بازاریابی و تبلیغاتی مناسبی برای کافی شاپ‌ها هستند. این کارت‌ها دارای امتیاز مشتریان وفادار است و به مشتریان انگیزه خرید بیشتر می‌دهد؛ به این صورت که با تعداد مشخصی خرید می‌توانند یک فنجان قهوه رایگان هدیه بگیرند.

 

از نظر من برای راه اندازی کافی‌شاپ بالا بودن سطح کیفیت خدمات، بهترین تصمیم تجاریست و بیشترین درصد مشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. مثلا اسپرسو  قهوه ایست که باعث ایجاد رقابت درمیان کافه‌ها می‌شود. کیفیت آن به طور ۱۰۰% در جذب مشتری تاثیر گذار است. اما نیازی نیست گران ترین نوع اسپرسو را خریداری کنید فقط توجه داشته باشید که  برای دم کردن آن حتما از تجهیزات مناسب و آب تصفیه شده استفاده کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که هر فنجان قهوه توسط یک باریستا کاملا آموزش دیده تهیه شده که دائما به دنبال بهتر شدن است.



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : newequipmetreasons

ایده‌هایی منحصر به فرد برای اداره‌ کافی‌شاپ: کافی‌شاپ می‌تواند مکانی برای یک تجربه فرهنگی–اجتماعی جذاب در یک جامعه باشد. علاوه بر گرفتن یک فنجان قهوه داغ، کافی‌شاپ می‌تواند دفتر کوچکی باشد برای افرادی که به دنبال یک فضای کاری به همراه دریافت خدماتی مثل قهوه، میان وعده‌های کوچک و دسترسی آسان به اینترنت هستند. کافی‌شاپ‌های زیادی که چنین خدماتی را ارائه می‌دهند، جایگزین مناسبی برای فضاهای کاری سنتی هستند و معمولا مشتریان منظم و همیشگی دارند.

منو

اولین و شاید مهمترین نکته‌ای راه اندازی کافی شاپ که باید مدنظر قرار دهید اینست که مشتریان در ابتدا برای صرفه قهوه به کافی‌شاپ می‌آیند. پس توجه داشته باشید که قهوه و تجهیزات کافه خود را از برندهای تجاری معتبر خریداری کنید. اینکار باعث تجربه‌ی قهوه‌ای خوش طعم و اصیل برای مشتریانی می‌شود که از تکنینک‌های سنتی دم کردن قهوه استفاده می‌کنند. اطمینان حاصل کنید که قهوه‌های سنتی ( و شیرینی‌ها، کوکی‌ها، کیک‌ها) در بالاترین نقطه فروش قرار دارند. قدم بعدی اینست که مشتریان ناهار را با منویی از شیرینی‌ها، ساندویچ‌ها، سوپ‌ها، آبمیوه‌ها و دیگر نوشیدنی‌های غیر الکلی جذب کنید. این بهترین شانس فروش چندگانه است.

از طعم های منحصر به فرد چای و انواع دمنوش‌ها بهره بگیرید. سعی کنید از برندهایی استفاده کنید که میان مردم محبوب هستند. این باعث جذب مشتری‌های بیشتر می‌شود.

 

درنهایت درنظر داشته باشید اضافه کردن آیتم‌های جدید به منو برابر با صرف هزینه برای شماست. پس مواردی را انتخاب کنید که تجربه جذب مشتری را داشته باشد.

 

 

اجرای زنده محیط کافی‌شاپ بعد از راه اندازی کافی شاپ را به یک مکان فرهنگی تبدیل می‌کند. زمان‌های خاصی را جهت برنامه‌های سرگرم کننده درنظر بگیرید. یک شب می‌تواند یک گیتاریست مردمی داشته باشد. در حالی که شبی دیگر میزبان یک گروه نوازنده موسیقی محلی باشد. این‌ها گزینه‌هایی هستند که به مشتریان فرصت می‌دهد در  برنامه‌های سرگرم کننده شرکت کنند، به این ترتیب شهرت کافه  به عنوان محلی جهت فعالیت‌های اجتماعی-فرهنگی بالا می‌رود. همچنین می‌توانید از کتاب‌ها کمک بگیرید. مکانی را جهت یک کتابخانه کوچک با کتاب‌های مفید با عناوین مختلف درنظر بگیرید. می‌توانید روزهای شنبه‌ را جهت شعر خوانی در نظر بگیرید.

از نظر من بالا بودن سطح کیفیت خدمات، بهترین تصمیم تجاریست و بیشترین درصد مشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. مثلا اسپرسو  قهوه ایست که باعث ایجاد رقابت درمیان کافه‌ها می‌شود. کیفیت آن به طور ۱۰۰% در جذب مشتری تاثیر گذار است. اما نیازی نیست گران ترین نوع اسپرسو را خریداری کنید فقط توجه داشته باشید که  برای دم کردن آن حتما از تجهیزات مناسب و آب تصفیه شده استفاده کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که هر فنجان قهوه توسط یک باریستا کاملا آموزش دیده تهیه شده که دائما به دنبال بهتر شدن است



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : newequipmetreasons

کافه سان دیز از جنس کافه‌هایی است که عده‌ای جوان، خوش سلیقه و پر انرژی آن را دایر کرده‌اند. این حس خوب پرسنل و مدیریت سان دیز به خوبی در فضای کافه پخش شده است و همین باعث می‌شود با یک بار امتحان شما هم این کافه را به یکی از پاتوق‌های خود و یا یکی از کافه رستوران‌هایی که به دیگران هم پیشنهاد می‌دهید، تبدیل شود. دکور زیبا، منوی خوب، قیمت مناسب همگی از عواملی هستند پیشنهاد رفتن به کافه سان دیز را حتما به شما دوستان فیدیلیو بدهیم.

 

داینرها و مخصوصا داینرهایی با سبک و سیاق سان دیز همگی منویی مشابه دارند. از برگر و هات داگ و لیموناد گرفته تا قهوه فرانسه ماشینی و میلک شیک. منوی کافه سان دیز هم شامل نوشیدنی‌های سرد، گرم، صبحانه، کیک و دسر، سالاد و خوراکی است. رنج قیمتی منو کاملا اقتصادی و از ۷ هزارتومن تا حدود ۲۵ هزارتومن را شامل می‌شود. هات داگ‌های سان دیز از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین‌های منو است که با سبد و کاغذهای روغنی، به سبک داینرهای واقعی سرو می‌شود. شیک‌های سان دیز هم از خوشمزه‌هایی هستند که حتما باید آن‌ها را امتحان کرد. از خوبی‌های سان دیز کافه این است که منو و فضا کاملا به هم مرتبط هستند و شما با نوشیدن یک میلک شیک وانیل به خوبی در زمان سفر می‌کنید و می‌توانید خود را در دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی و در یکی از جاده‌های طولانی آمریکا پیدا کنید.

 

 

کافه سان دیز یک داینر است. داینر به رستوران کوچکی می‌گویند که معمولا ۲۴ ساعت، ۷ روز هفته باز است و منوی خوب و کار راه اندازی کافی شاپ دارد. دوران طلایی این داینرها دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی و در آمریکا و کانادا بوده است و حتما نمونه‌هایی از آن را در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های هالیوودی دیده‌اید. کافه رستورانی با موزائیک‌های سفید مشکی شطرنجی، صندلی‌های چرمی، دیوارهای سبز کمرنگ که روی میزهای آن میلک شیک، خوراک لوبیا و هات داگ و برگر به چشم می‌خورد.

 

 

کافه سان دیز هم سعی کرده تا با راه اندازی کافی شاپ مجزا تا نمونه‌ای بسیار شبیه به یک داینر دهه ۵۰ آمریکایی باشد. از رنگ دیوارها، نئون‌های جذاب، کانتری با ۵، ۶ صندلی که خوراک یک معاشرت دوستانه به صرف یک لیموناد گواراست و موزیک‌های جز و بلوز قدیمی. این کافه در همین اندک زمانی که از افتتاحش می‌گذرد تبدیل یک پاتوق ثابت برای بسیاری از جوانان و عده‌ای که از آن دوره‌های قدیمی خاطره خوش دارند شده است. به جز چند قاب عکس کوچک که تقریبا هیچ همخوانی با طراحی و دکور کافه سان دیز ندارد، تمام المان‌های خوب بودن برای یک کافه کوچک صاحب سبک را می‌توان در اینجا یافت.



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : newequipmetreasons

کافه سان دیز یک پاتوق یک دنیا خاطره: پاتوق محلی است که (معمولا) عده‌ای با یک سری علایق مشترک اوقات فراغت و با هم بودنشان را در آن سپری می‌کنند. این پاتوق‌ها معمولا ویژگی‌هایی دارند که باعث جذب میهمانان خاص پسندشان می‌شود.

 

کافه سان دیز یک داینر است و راه اندازی کافی شاپ ان اخیرا انجام گرفته است. داینر به رستوران کوچکی می‌گویند که معمولا ۲۴ ساعت، ۷ روز هفته باز است و منوی خوب و کار راه اندازی دارد. دوران طلایی این داینرها دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی و در آمریکا و کانادا بوده است و حتما نمونه‌هایی از آن را در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های هالیوودی دیده‌اید. کافه رستورانی با موزائیک‌های سفید مشکی شطرنجی، صندلی‌های چرمی، دیوارهای سبز کمرنگ که روی میزهای آن میلک شیک، خوراک لوبیا و هات داگ و برگر به چشم می‌خورد.

 

راه اندازی کافی شاپ سان دیز هم سعی کرده تا نمونه‌ای بسیار شبیه به یک داینر دهه ۵۰ آمریکایی باشد. از رنگ دیوارها، نئون‌های جذاب، کانتری با ۵، ۶ صندلی که خوراک یک معاشرت دوستانه به صرف یک لیموناد گواراست و موزیک‌های جز و بلوز قدیمی. این کافه در همین اندک زمانی که از افتتاحش می‌گذرد تبدیل یک پاتوق ثابت برای بسیاری از جوانان و عده‌ای که از آن دوره‌های قدیمی خاطره خوش دارند شده است. به جز چند قاب عکس کوچک که تقریبا هیچ همخوانی با طراحی و دکور کافه سان دیز ندارد، تمام المان‌های خوب بودن برای یک کافه کوچک صاحب سبک را می‌توان در اینجا یافت.

 

پاتوق محلی است که (معمولا) عده‌ای با یک سری علایق مشترک اوقات فراغت و با هم بودنشان را در آن سپری می‌کنند. این پاتوق‌ها معمولا ویژگی‌هایی دارند که باعث جذب میهمانان خاص پسندشان می‌شود



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : newequipmetreasons

کافه تی آرت یک کافه جدید اما در یک مکان قدیمی است. اینجا یک حیاط بزرگ و زیبا و دو تراس جذاب با میز و صندلی های دونفره دارد. کافه تی آرت یک کافه خوش حس است که هم می‌توانید در این ایام قهوه خوبی در آن بنوشید و هم می‌توانید حال و هوای بهاری را از حیاط با صفایش استنشاق کنید.

 

اگر کلی کار اداری  راه اندازی کافی شاپ این شب عیدی روی سرتان تلنبار شده ولی علاقمندید این کارها را در یک کافه انجام دهید قطعا کافه تایپ بهترین پیشنهاد برای میز کار شما خواهد بود. کافه‌ای با سقف بلند و دیوارهای آجری و کلی ماشین تحریر که یک قسمت آن مطعلق به شمایی است که به دنبال میز کار  تجهبز و کارا برای خودتان می‌گردید. البته که از انواع نوشیدنی‌های خاص و جذاب کافه تایپ هم نمی‌توان به راحتی گذشت.

 

البته که راه اندازی کافی شاپ آنقدرهای پیچیده نیست، آن هم در محدوده خیابان انقلاب، مکان هم در حیاط یک شهر کتاب و … بله اینجا کافه ویش است که کلی اتفاق‌ فرهنگی هنری در آن جمع شده‌اند و یکی از نماینده‌های شایسته کافه‌های محدوده انقلاب است. از نکاتی که کافه ویش را به نسبت بسیاری از ۱۰۰ کافه‌ای که در کمپین کافه باز حضور دارند متمایز میکند هدیه‌ای است که به ازای هر Check In یا اعلام حضور به وسیله اپلیکیشن موبایل فیدیلیو به شما می‌دهد.

 

کافه ویش ۱۰% تخفیف به رسم میهمان نوازی به میهمانان فیدیلیوای و کافه بازش ارائه می‌دهد که بسیار وسوسه کننده برای تجربه یک مقصد جدید و جذاب برای کافه گردی است. کافه‌هایی نظیر کافه دنگ، آرکان ،ژیرا ،پرسوناژ ،فوژر ،کلاور ،مهر نیکتا، لتو هم از دیگر مکان‌هایی هستند که با هر اعلام حضور یا Check In در آن ‌ا از ۱۰% تخفیف تا کیک و نوشیدنی را میهمان آن‌ها خواهید بود



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : newequipmetreasons

اگر در حال پرسه زنی در محدوده نیاوران هستید و به دنبال یک کافه شیک و جذاب با دکوری مناسب تعداد زیادی عکس پروفایل و سلفی هستید حتما سری به کافه راندوو بزنید و در آن اعلام حضور کنید. راندوو یکی از جذاب‌ترین کافه‌های تهران است که می‌توان از آن حس یک کافه فرانسوی را گرفت، در آن نشست، قهوه‌ای نوشید و کتابی مطالعه کرد.

اگر هم زمان کافه باز و اهل نوستالژی و تهران قدیم هستید، یا حتی دوست داریم وقتی از کافه به خانه می‌روید یک مقداری شیرینی یا شکلات مخصوص عید هم تهیه کرده باشید حتما به کافه قنادی اوریانت بروید. اوریانت که نزدیک به ۸۰ سال سابقه شیرین کردن کام ما را دارد متعلق به هموطنان ارامنه است که تبحر خاصی در تهیه شیرینی و قهوه دارند.

 

اوریانت از قدیم به شیرینی‌ها و شکلات‌های و راه اندازی کافی شاپ این چنینی ساده بوده است. مخصوص عیدش معروف بوده، پرتقال با روکش شکلات شاید بعد از شیرینی پیروک معروف‌ترین محصول این کافه قنادی باشد، اینجا به شدت حال و هوای زمستان مایل به عید را می‌دهد. توجه داشته باشید اگر در هریک از این ۱۰۰ کافه اعلام حضور کنید و در اپ فیدیلیو عکس و کامت هم بگذارید ۲ امتیاز بیشتر خواهید گرفت.

 

از زمان شروع و راه  اندازی کافی شاپ به کار بام لند این نقطه از تهران به یکی از پاتوق‌های اصلی گردشگری شهر با محوریت غذایی و کافه نشینی تبدیل شده است. در میان ده‌ها کافه و رستوران این منطقه کافه شمرون باملند بزرگترین فضا را در اختیار دارد. فضایی که بصورت نوستالژیک و با حال هوایی تلفیق از تهران قدیم و جدید دکور شده و به بوفه صبحانه‌اش معروف است. آمفی کافه هم از دیگر کافه‌های باملند است که در کمپین کافه باز فیدیلیو وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : newequipmetreasons

در این کمپین چند کافه زنجیره‌ای هم وجود دارند که از شمالی‌ترین تا مرکز و حتی غربی‌ترین نقطه تهران را پوشش می‌دهند. یکی از این کافه‌های زنجیره‌ای پرطرفدار وی کافه شعبه خیابان فلسطین است. این کافه به همراه رستورانش بزرگترین کافه در محدوده خیابان انقلاب و چهار راه ولیعصر بوده که همیشه مملو از دانشجویان با سلایق مختلف و افرادی از جنس فرهنگ و هنر است. این کافه به میزهای سوشیالش معروف بوده و کیفیت آیتم‌های منویش اینجا را به یکی از پاتوق‌های همیشگی کافه باز ها تبدیل کرده است. از دیگر کافه‌های زنجیره‌ای کمپین کافه باز می‌توان به کافه طهرون‌ها و کافه شمرون‌ها اشاره کرد.

 

در میان کافه‌های راه اندازی این کافی شاپ با مشکلاتی و چالش هایی روبرو بوده است.  کمپین کافه باز جنس کافه فکر بکر با دیگر کافه‌ها فرق دارد. این کافه از جنس بازی است آن هم Board Game . کافه فکر بکر کافه‌ای است که می‌توانید به آن بروید با اپ فیدیلیو اعلام حضور کنید، یک بازی جذاب دو یا چند نفره (بسته به تعدادتان) سفارش دهید و بعد قهوه‌ای بنوشید و در آخر شانس این را داشته باشید که یک دستگاه پلی استیشن خفن برنده شوید.

 

در میان کافه‌های این کمپین دو کافه کیک استودیو ورتا و سارا که اولی در خیابان انقلاب است و دومی در مجتمع ASP به نوعی کافه قنادی هستند. این دو بهترین انتخاب‌های ممکن خواهند برای زمانی که هوس یک اسلایس کیک تر خوشمزه کرده‌اید می توانید به فکر راه اندازی این کافی شاپ باشید. و می‌خواهید آن را با یک فنجان قهوه یا یک لیوان دمنوش دلچسب میل کنید و از روزهای آخر سال لذت ببرید. اصلا شاید به دنبال یک کافه می‌گردید که جشن تولدی در آن بگیرید و کیک را هم از میان گزینه‌های جذاب همان کافه قنادی انتخاب کنید و خدا را چه دید شاید شما برنده خوشبخت ساعت اپل واچ جشنواره کافه باز فیدیلیو بودید.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : newequipmetreasons

روزهای منتهی به عید و سال نو خیلی تند و سریع‌تر از آن چیزی که فکرش را بکنید یکی پس از دیگر می‌گذرند. درست در همین روزهایی که همه مشغول سر و سامان دادن به کارهای عقب مانده خود هستند و هزار جور درگیری فکری و شغلی دارند ما باید به فکر لذت بردن از این لحظه‌ها و ساعت‌ها باشیم که می‌گذرند و دیگر باز نمی‌گردند، لذتی از جنس قهوه در جایی همچون کافه و با سورپرایزی ویژه.

کافه باکارا از کافه‌های نسبتا جدید تهران و راه اندازی کافی شاپ با پیچیدگی های زیادی روبرو نبوده است و از آخرین کافه‌هایی که در یک خانه قدیمی شروع به کار کرده است. باکارا در یک خانه آجری در محدوده میدان انقلاب با حیاطی نسبتا بزرگ و حوضی زیبا و البته یک تلویزیون قدیمی زرد رنگ دل خیلی از میهمانان و مشتریانش را برده است. این روزها کافه باکارا یکی از مقصدهای کافه گردی کافه بازهای تهران است. اینجا معمولا هر روز هفته یک ایونت خاص از موسیقی تا کتاب خوانی در آن برگذار می‌شود. در لیست ۱۰۰ کافه کمپین کافه باز، از جنس کافه‌هایی که در خانه‌های قدیمی فعال هستند باز هم وجود، کافه‌هایی مانند خانه فرهنگ و هنر مانا، دایاموند و کافه تهرون ویلا.

کافه باشد، آن هم در محدوده خیابان انقلاب، مکان هم در حیاط یک شهر کتاب و … بله اینجا کافه ویش است که کلی اتفاق‌ فرهنگی هنری در آن جمع شده‌اند و یکی از نماینده‌های شایسته کافه‌های محدوده انقلاب است. از نکاتی که کافه ویش را به نسبت بسیاری از ۱۰۰ کافه‌ای که در کمپین کافه باز حضور دارند متمایز میکند هدیه‌ای است که به ازای هر Check In یا اعلام حضور به وسیله اپلیکیشن موبایل فیدیلیو به شما می‌دهد. برای راه اندازی کافی شاپ باید مراحل زیر را طی نمایید. 

 

کافه ویش ۱۰% تخفیف به رسم میهمان نوازی به میهمانان فیدیلیوای و کافه بازش ارائه می‌دهد که بسیار وسوسه کننده برای تجربه یک مقصد جدید و جذاب برای کافه گردی است. کافه‌هایی نظیر کافه دنگ، آرکان ،ژیرا ،پرسوناژ ،فوژر ،کلاور ،مهر نیکتا، لتو هم از دیگر مکان‌هایی هستند که با هر اعلام حضور یا Check In در آن ‌ا از ۱۰% تخفیف تا کیک و نوشیدنی را میهمان آن‌ها خواهید بود



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()